31 Temmuz 2018 Salı

Rüyaları Gerçekleştirmenin En İyi Yolu Uyanmaktır

Arkadaşlar "bize bir Çeşme rehberi yazar mısın" diye ricada bulunuyordu, bugün hazır hiç bir şey yapasım yokken yazsam mı diye düşündüm. Blogun başına da geçtim ama Çeşme' yi yazmak konusunda henüz karar vermiş değilim. Belki onun yerine çok merak ettiğiniz diğer konuya bir değinirim ? 

Uzun koşturmalı ama bir o kadar dolu ve eğlenceli bir yaz geçirdim, geçiriyorum, ama bu sabah biraz miskin uyandım. O yüzden hazır evimdeyken, sakin bir gün geçirmek istedim. Bir yandan Sunay Akın'ın "İstanbul'un Nazım Planı"nı okuyorum (okuyun dememe gerek yok sanırım Sunay Akın diyorum), bir yandan da sabahtan beri döndürüp döndürüp Marc Anthony'nin "Amigo"sunu dinliyorum (https://www.youtube.com/watch?v=toRkOahIVGY ). Tüm bunları yaparken bir yandan da Marc Anthony konseri arıyorum, baktım Türkiye'ye gelmeyecek bari biz ona gidelim dedim, ve yurt dışı konserlerini aramaya başladım, konserlerini ararken bir kez daha ne kadar şanslı bir insan olduğumu gördüm. Şanslıyım çünkü dünyanın en zengin insanları arasındayım, dünyanın en zengin insanları arasındayım çünkü tüm hayallerimi bu yaşta gerçeğe döndürdüm. 35 yaşında olmama rağmen yapılacaklar listemdeki her şeyi gerçekleştirdim ama bu hiç hayalim kalmadığı ya da kendimi tükenmiş hissettiğim anlamına gelmiyor, aksine içimde her şeyden müthiş derecede beslenen, enerjiden yerinde duramayan bir ruh var. 

Bunda son zamanlarda yaptığım meditasyonların etkisi çok,  "ışık ve mutluluk saçıyorsun, ne yaptın? kilo mu verdin, daha mı çok spor yapıyorsun, bir yerinde estetik mi var ?" sorularının cevabı da bu aslında, bedenime değil ama beynime estetik yaptırıp içine devasa bir ışık koydurdum, doğrudur. Sanırım artık başka bir boyutta yaşıyorum. O kadar ki işi gücü bırakıp eğitimini alıp guru mu olsam diye ciddi ciddi düşünmeden edemiyorum.  Beynimde bu aralar sürekli bu fikirle yaşıyorum. Ciddi ciddi düşünüyorum çünkü bunu herkes yaşamalı. Herkes evrendeki enerjisini bulup bedenine hapsetmeli.  Meditasyonu bile bu kadar mutlu, evrenle bütün, kendinden ve dünyadan emin, istediğin her şeyi önüne seriyorsa insanları sürükleyecek kadar bilgiye ve kainata seslenebilmek nasıl bir hayat getirir, kim bilir ! Ömrümde ilk kez enerjimi ve ruhumu buldum, evrenle hizalandım ve dengedeyim.  Bu da, insana uyuşturacak kadar devasa bir mutluluk, barış ve huzur getiriyor, bendeki değişimi ve ışığı gören insanlar da hali ile bunu istiyor. Yani merak ettiğiniz konuya gelirsek evet, bunu görmezden gelemedim. O yüzden ilk öğrenci topluluğumla bir hafta sürecek bir kampa girmeye ikna oldum. Nasıl sonuçlanacak açıkçası ben de bilmiyorum ama heyecan içindeyim, bir yandan uygun atmosferi sağlayacak otel bakıyor bir yandan kendimi geliştirmeye devam ediyorum. 

Siz hazırlık için benden kitap isimleri de istediniz ama bu öyle uzun bir yolculuktu ki henüz yazmadığım, genç kızlığımda yaptığım 1,5 yıllık kesintisiz seyahatimden bugüne dek ulaşan koca bir serüven... Yaptığım yüzlerce yolculuğun, tanıştığım binlerce insanın, okuduğum on binlerce kitabın her biri bir basamak, bir zincirdi bu macerada. Ne buraya yazmakla ne de bir kitapta anlatmakla biter. Hayatımın gizli kısımlarına tanıklık eden arkadaşlarım hayatımın mucizelerle dolu olduğunu söyler, buna ben de yürekten katılırdım ama öğrendim ki mucizeyi çeken de bizmişiz meğer. Evreni hayatıma rehber kılıp, onunla hizada kalıp dengede durduğumdan beri ben istiyorum o veriyor, ben yine istiyorum o yine veriyor, dur diyorum o duruyor..Her günüm artık bir mucize, o yüzden sizin de dediğiniz gibi benimkilere değil artık sizinkilere tanık olalım ancak üzülerek belirtmeliyim ki ilk grubumuz doldu, ve başarılı olduğumu görmeden sayıyı arttırmak  da istemiyorum, fakat Eylül ortasına dek yine ağırlıklı olarak Çeşme'de olacağım. Gelebilirim derseniz, beklerim, bu çalışmalar için harika atmosfere sahip, aramanız yeterli ancak burada kalabalık gruplar halinde alamayacağım çünkü benim de tatil yapmam ve çalışmam gerekiyor.

Görüşene dek sevgi ile kalın. 

Not: Çeşme tatili düşünenler için seyahat rehberini de yazacağım, ama bu sene Çeşme uçmuş durumda, eurodaki müthiş artışı rağmen Monaco bile bu yıl Çeşme'den ucuz haberiniz olsun.              

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder